Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй
Таны хэрэгцээ бидний зорилго
|
Үнэ 3000 төг
Хэл Монгол
Үзсэн 9907
Хэмжээ 4.77 MB
Нийтлэгч inguuneei
Ангилал
ТӨСӨЛ ТАТАХ (бүх төрлийн)
Бичигдсэн он 2014
Огноо 2015-04-25
Qpay-ээр төлж
Файлын хэсгээс
Файлын агуулга
Мөөгний үйлдвэр төсөл 99хуудас word, санхүүжилт 1,740.5 мян.ам доллар АГУУЛГА НЭГ. БИЗНЕС САНААНЫ ХАРЬЦУУЛСАН ШИНЖИЛГЭЭ........................................................6 Төслийн зорилго Төслийн үндэслэл Төслийн хүрэх үр дүн ХОЁР.ГАДААД МАКРО ОРЧНЫ ШИНЖИЛГЭЭ .............................................................................7 2.1. Гадаад орчны шинжилгээ засгийн орчин хүн ам зүйн орчин улс төр хууль эрх зүйн орчин нийгэм соёлын орчин технологийн орчин экологийн орчин ГУРАВ.ЗАХ ЗЭЭЛИЙН СУДАЛГАА ШИНЖИЛГЭЭ…………………………………………….15 Зах зээлийн сегментчлэл Зорилтот зах Хэрэглэгчийн судалгаа Зах зээлийн багтаамж Зах зээлд эзлэх хувь хэмжээ Бүтээгдэхүүн/үйлчилгээний шинжилгээ Үнийн шинжилгээ Хувиарлалтын сувгийн шинжилгээ Идэвхжүүлэлтийн шинжилгээ Өрсөлдөгчинйн судалгаа Борлуулалтын прогноз ДӨРӨВ. МАРКЕТИНГИЙН ШИНЖИЛГЭЭ……………………………………………………..33 4.1. Маркетингийн зорилго 4.2. Маркетингийн стратеги 4.3. Маркетингийн хөтөлбөр 4.4. Маркетингийн зардлын төсөв ТАВ. ҮЙЛДВЭРЛЭЛ ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ШИНЖИЛГЭЭ…………………………………..37 5.1. Бүтээгдэхүүн /үйлчилгээний шинжилгээ/ 5.2.Үйлдвэрлэл үйл ажиллагааны шинжилгээ 5.3.Бүтээгдэхүүний тодорхойлолт 5.4.Технологийн бүдүүвч 5.5.Тоног төхөөрөмжийн хэрэгцээ 5.6.Үйлдвэрлэлийн хүчин чадлын төлөвлөлт 5.7.Үйлдвэрлэлийн төлөвлөгөө 5.8.Материал түүхий эдийн хэрэгцээ төлөвлөлт 5.9.Бэлтгэн нийлүүлэгчийн шинжилгээ 5.10.Нийлүүлэлтийн график төлөвлөлт 5.11.Ажиллах хүчний хэрэгцээ төлөвлөлт ЗУРГАА. УДИРДЛАГА ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТЫН БҮТЭЦ, МЕНЕЖМЕНТИЙН БОДЛОГО ТӨЛӨВЛӨТ……………………………………………………………………………44 Байгууллагын эрхэм зорилго 6.2Үйл ажиллагааны стратегийн зорилтууд 6.3Удирдлага зохион байгуулалтын бүтэц 6.4Чиг үүргийн хувиарлалт 6.5Байгууллагын менежментийн бодлого төлөвлөлт 6.6Бизнес эрхлэх хэлбэрийн сонголт ДОЛОО. ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН ТӨЛӨВЛӨЛТ…………………………………………………….52 Хүний нөөцийн хэрэгцээ төлөвлөлт Хүний нөөцийн бодлого төлөвлөлт Ажлын шинжилгээ, үнэлгээ, гүйцэтгэлийн үнэлгээ Ажлын тодорхойлолт Цалин хөлс урамшууллын систем Хүний нөөцийн сургалт хөгжил НАЙМ. САНХҮҮ ҮР АШГИЙН ТООЦОО …………………………………………………..62 Бүтээгдэхүүний өөрийн өртөгийн тооцоо Борлуулалтын орлогын прогноз Зардлын төсөв Мөнгөн гүйлгээний урсгал төлөвлөлт Санхүүгийн тайлан ЕС.ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТЫН ТООЦОО, САНХҮҮЖИЛТЫН ТӨЛӨВЛӨЛТ ………100 Хөрөнгө оруулалтын хэрэгцээний тооцоо Хөрөнгө оруулалтыг эргэн нөхөн төлөлтийн шинжилгээ Санхүүжилтийн эх үүсвэрийн үнэлгээ Зээлийн хүүгийн эргэн төлөх график АРАВ.ДҮГНЭЛТ................................................................................................................................105 АРВАН НЭГ.АШИГЛАСАН МАТЕРИАЛЫН ЭМХЭТГЭЛ…………………………………106 АРВАН ХОЁР.ХАВСРАЛТ Төлбөр хийх
Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл
inguuneei Сайтад элссэн огноо: АНГИЛАЛ ХАРАХ
СУРТАЛЧИЛГАА
Сүүлд файл нэмсэн гишүүд
|